Оплата та доставка

Оплата та доставка

Способи доставки:

Самовивезення:

Забираючи товар у нас в офісі Ви не тільки економите на доставці, але й отримуєте додатково * знижку в розмірі 5% (. Весь товар завжди є в наявності. Чекаємо Вас у нас в офісі за адресою: м Київ, бул. Кольцова, 17, тел.: +38068 423 64 68, +38 050 740 55 99.

Доставка по Києву:

При замовленні товарів у вас є можливість замовити доставку по Києву типу "Склад-Дім/Склад" за допомогою транспортної компаніі "Нова Пошта".

Товар буде доставлений за вказаною вами адресою у зручний для вас час після узгодження замовлення.

Доставка по Україні:

Доставка по Україні здійснюється транспортними компаніями "Нова 'Поштапісля повної передоплати згідно суми вашого замовлення. Також можливо замовити відправлення товару "накладеною сплатою" зі сплатою товару при отриманні у офісі компанії-перевізника "Нова Пошта". Протягом 1-2 робочих днів з моменту оплати ваше замовлення буде доставлено в представництво компанії перевізника. Послуги транспортних компаній ви оплачуєте самостійно в момент отримання товару у своєму місті. Після відправки замовлення наш менеджер повідомить вам дату, час прибуття та номер декларації на вантаж Для отримання товару у відділенні служби доставки вашого міста необхідно мати при собі паспорт громадянина України та знати номер декларації на вантаж.

* Накладений платіж доставка на відділення, а також накладений платіж доставка кур'єром відправляємо при замовленні понад  200 грн., Якщо замовлення менше зазначеної суми, відправляємо за умови 100% передоплати товару.

* Знижки не поширюються на акційні товари. Замовлення вартістю - 100 грн, відправка по передоплаті. При замовленні від  1000 грн доставка здійснюється за рахунок компанії. Доставка відбувається протягом: 1-3 днів з моменту узгодження замовлення.

 

Гарантія доставки передплаченого товару в інше місто

Після сплати товару готівкою (у відділенні банку) або за безготівковим розрахунком у вас на руках залишаються документи, що підтверджують проведену оплату: платіжне доручення з банку, виписка з вашого рахунку і т.п. Якщо доставка оплаченого товару не буде проведена - ви можете звертатися з цими документами в відповідні інстанції, наприклад, до товариства захисту прав споживачів. Доказом відправки товару з нашого боку є квитанція транспортної компанії, яка підтверджує, що товар був вам відправлений. Отримуючи товар в офісі кур'єрської компанії, ви підписуєте документи, що підтверджують отримання вами товару. Відповідальність за доставку і цілісність товару після відправки несе транспортна компанія. Всі товари проходять огляд перед відправкою до іншого міста. При відправці товар може бути застрахований кур'єрською компанією, таким чином у вас буде гарантія цілісності товару, що одержується

 

Служба підтримки інтернет-магазину "Jamero.ua":

Адреса: м.Київ, бул. Кольцова, 17

Номери телефонів: +38 068 423 64 68

 

Наш e-mail: phenixkava@gmail.com

 

Графік роботи: Пн-Пт: 9-17

                            Сб-Нд: вихідний

Правила здійснення повернення:

Категорії товарів, які можна повернути:

Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172, продукти харчування та напої, якщо вони є належної якості, обміну або поверненню не підлягають.

Решту товару на нашому сайті, а саме кавові аксесуари, може бути повернений або замінений.

Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості;

Обмін товару належної якості провадиться протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.

У разі обміну товару належної якості, доставка здійснюється за рахунок отримувача. У разі повернення коштів за товар належної якості, повертається лише вартість товару, без урахування доставки.

Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості;

У разі отримання клієнтом товару неналежної якості, він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні в наш магазин, за допомогою сайту або пошти.

У зверненні необхідно описати причину обміну / повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів в належній якості.

Фізична адреса, де  можливе повернення або обмін товару:

Ви можете відправити або особисто привезти продукцію, яку Ви хочете повернути або обміняти самостійно поштою за адресою: м Київ

 бул. Кольцова, 17, попередньо повідомивши про повернення за телефонами: +38 068 423 64 68

Підтвердженням замовлення може бути товарно-транспортна накладна з Нової Пошти, чек про оплату товару.

Як буде здійснено повернення коштів:

Кошти будуть перераховані на вашу карту протягом 1-5 днів після отримання нами повернення. Для повернення коштів Вам потрібно повідомити нам номер Вашої картки та ПІБ.